ثبت نام نمایشگاه

نمایشگاه دائمی حوزه اقتصاد دیجیتال

در راستای نقش مأموریتی ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری، یکی از اهداف صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال به عنوان صندوق تخصصی این حوزه، خلق فرصت‌هایی برای بازارسازی و توسعه همکاری بین‌المللی شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان است.
علاوه بر ظرفیت قابل توجه در بازارها و صنایع داخلی، امروز محصولات و خدمات حوزه اقتصاد دیجیتال به مرحله‌ای از رشد و بلوغ رسیده که می‌تواند در بازارهای بین‌المللی نیز بروز و ظهور قابل توجهی داشته باشد.
نیاز حس شده برای خلق فضایی برای ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی به صورت متمرکز، ضرورت بازاریابی داخلی و بین‌المللی محصولات و خدمات حوزه اقتصاد دیجیتال از جمله مواردی بوده است تا بتوان از ظرفیت خانه فناوری و نوآوری ایران (ihit) برای این مهم استفاده کرد و غرفه اقتصاد دیجیتال را در این نمایشگاه دائمی راه اندازی کند.
با توجه به ذات فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و سهم قابل توجه خدمات و محصولات ناملموس، فضای اختصاص داده شده در کنار امکان استقرار محصولات و تجهیزات، نمایشگرهایی هم برای نمایش خدمات و راهکارهای ارائه شده توسط شرکت‌های فعال در این حوزه را فراهم می‌سازد.

فرم ثبت نام برای نمایشگاه دائمی

شرکت‌های مستقر در این فضا، این موارد را به عنوان مزایای بالقوه در اختیار خواهند داشت:

حوزه‌های مورد تمرکز در این نمایشگاه شامل موارد ذیل می‎باشد:

سوالات متداول

امکان حضور و استقرار در نمایشگاه برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور فعال در حوزه‌های برشمرده در فوق به شرط پذیرش در کمیته فنی، مهیا می‎باشد.
با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه و ارائه خدمات و محصولات آن‌ها در این نمایشگاه رایگان می‌باشد.

با توجه به لزوم تلاش برای ارائه هر چه بهتر و پویایی نمایشگاه و همچنین پوشش هزینه‌های جاری آن، صندوق بر اساس فرصت‌های همکاری و قراردادهای که برای شرکت‌های فوق ایجاد می‌کند، در قالب توافق از پیش انجام شده و قرارداد فی‌مابین به منظور استقرار شرکت‌ها، بخشی از مبلغ قراردادهای مذکور را به عنوان حق کارگزاری دریافت خواهد نمود.

لازم به ذکر است حضور در نمایشگاه به منزله نیاز به حضور دائم پرسنل یا نماینده شرکت برای معرفی شرکت و ظرفیت‌های آن نخواهد بود و این امر از طریق کارگزار بازارسازی صندوق به انجام خواهد رسید.

شرکت‌ها برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه، تا بیستم دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با تکمیل فرم زیر، درخواست خود را ثبت کنند.

فرم ثبت‌نام نمایشگاه