مقالات مرتبط

دسته بندی های محتوایی

جزئیات حمایت‌های طرح جهش هوشمندسازی

حمایت از شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری

حمایت از شتابدهنده و یا مرکز نوآوری بر اساس این طرح شامل آن‌هایی خواهد بود که در 6 ماه گذشته در استارتاپ(هایی) با مطابقت حداقل در یکی از موارد ماتریس کاربرد فناوری اقدام به اختصاص سرمایه بذری کرده‌اند و یا قصد شتابدهی به استارتاپ‌های مشمول را دارند. شتابدهنده‌ها یا مراکز نوآوری علاقه مند می‌توانند پس از تکمیل اطلاعات پروفایل خود در وبسایت aimatch.ir وارد پروسه ارزیابی شوند.

سطح 1- تسهیلات تا سقف 1000 میلیون ریال برای هر استارتاپ معرفی شده برای حداکثر 4 استارتاپ که در ارزیابی تایید شود. پس از ارزیابی طرح استارتاپ‌ها و تعیین  KPI قابلیت تبدیل به بلاعوض.

سطح 2- تسهیلات تا سقف 800 میلیون ریال برای هر استارتاپ معرفی شده برای حداکثر 3 استارتاپ که در ارزیابی تایید شود. پس از ارزیابی طرح استارتاپ‌ها و تعیین  KPI قابلیت تبدیل به بلاعوض.

سطح 3- تسهیلات تا سقف 600 میلیون ریال برای هر استارتاپ معرفی شده برای حداکثر 2 استارتاپ که در ارزیابی تایید شود. پس از ارزیابی طرح استارتاپ‌ها و تعیین  KPI قابلیت تبدیل به بلاعوض.

سطح 4- تسهیلات تا سقف 400 میلیون ریال برای هر استارتاپ معرفی شده برای حداکثر 1 استارتاپ که در ارزیابی تایید شود. پس از ارزیابی طرح استارتاپ‌ها و تعیین  KPI قابلیت تبدیل به بلاعوض.

شرکت‌های نوپا و یا کوچک-متوسط

در این بخش نیز ابتدا اطلات مربوط به شرکت در پلتفرم نوآوری باز هوشمندسازی بارگزاری خواهد شد. پس از ارزیابی اولیه شرکت ها بر اساس تعداد پرسنل، تراز مالی و … به دو گروه دسته بندی خواهند شد.

1- شرکت‌های نوپا  :

  • تسهیلات توسعه محصول: سقف تسهیلات 2 میلیارد ریال
  • تسهیلات توسعه بازار: سقف تسهیلات 2 میلیارد ریال
  • تسهیلات مرتبط با زیرساخت : ارائه زیرساخت با مشارکت طرف سوم تا سقف 3 میلیارد ریال
  • سرمایه‌گذاری صندوق‌ها

شرکت‌های نوپا می‌بایست علاوه بر مستندات مربوط به محصول ،برنامه عملیاتی خود را در راستای هر یک از موارد ذکر شده در بازه 6 ماهه الی یک ساله ارسال نمایند.

 2- شرکت‌های کوچک-متوسط:

  • تسهیلات توسعه محصول: سقف تسهیلات 5 میلیارد ریال
  • تسهیلات توسعه بازار: سقف تسهیلات 5 میلیارد ریال
  • تسهیلات مرتبط با زیرساخت : ارائه زیرساخت با مشارکت طرف سوم تا سقف 10 میلیارد ریال
  • سرمایه‌گذاری صندوق‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *